shadow_left
Logo
| Facebook | Google | Onet | Wp | o2 | Interia | Gazeta | TVN24 | eSanok | iSanok | Sanok112 | Nowiny |
Shadow_R
   
InfoTELE PDF Drukuj E-mail

Image Telefon stacjonarny - InfoTELE

Us┼éugi telefonii InfoTELE :Voice over IP  dost─Öpne od 1 wrzesie┼ä 2008.

Nasza sie─ç dostrzeg┼éa mo┼╝liwo┼Ťci p┼éyn─ůce z wykorzystania us┼éugi VoIP ju┼╝ w 2005 roku i od tej pory konsekwentnie wdra┼╝a kolejne zastosowania. Obecnie oferowa─ç b─Ödziemy mi─Ödzy innymi takie funkcje jak wirtualna poczta g┼éosowa, wirtualny fax, czy wirtualna centrala telefoniczna. Integracja us┼éug telefonicznych z sieciami komputerowymi daje firmom i instytucjom nowe mo┼╝liwo┼Ťci, o wiele wi─Öksze ni┼╝ telefonia tradycyjna. Za po┼Ťrednictwem naszego systemu mog─ů Pa┼ästwo zorganizowa─ç nowoczesne biuro posiadaj─ůc wy┼é─ůcznie komputer b─ůd┼║ telefon IP.

Dla firm oferujemy rozwi─ůzania telefonii internetowej w oparciu o bramki VoIP. Pozwalaj─ů one na odbieranie i nawi─ůzywanie po┼é─ůcze┼ä telefonicznych przy wykorzystaniu dotychczasowych telefonów firmy.

Aby otrzyma─ç szczegó┼éowe informacje o us┼éugach, lub spotka─ç si─Ö z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z dzia┼éem obs┼éugi klienta pod numerem telefonu (013) 4408000.

Na co trzeba zwróci─ç uwag─Ö ?

Klienci InfoStrefy otrzymuj─ů i numer telefonu z kro┼Ťnie┼äskiej strefy (013 XXX XX XX), co umo┼╝liwia zarówno wykonywanie jak i odbieranie po┼é─ůcze┼ä do/z wszystkich sieci. Osoba dzwoni─ůca na nasze numery np. abonent TP taryfikowana jest analogicznie jak w przypadku realizowania po┼é─ůczenia na sanocki numer w sieci TP. InfoStrefa wspiera kodek G711a, który zapewnia bardzo dobr─ů jako┼Ť─ç rozmów. W Sieci InfoStrefa klienci korzystaj─ůcy z tej technologii otrzymuj─ů adres z dedykowanej puli dla urz─ůdze┼ä VoIP-owych, dla której realizowana jest us┼éuga QoS (ang. Quality of Service), zapewniaj─ůca bezproblemowe korzystanie z VoIP.

W jaki sposób mo┼╝na skorzysta─ç z us┼éugi InfoTELE w sieci InfoStrefa

Aby skorzysta─ç z us┼éugi telefonii internetowej abonent mo┼╝e zakupi─ç urz─ůdzenie s┼éu┼╝─ůce do komunikacji w technologii VoIP lub korzysta─ç z oprogramowania obs┼éuguj─ůcego t─ů technologi─Ö. W przypadku gdyby abonent posiada┼é w┼éasne urz─ůdzenie VoIP, koszt jego zaprogramowania wynosi 50 z┼é brutto , je┼Ťli urz─ůdzenie zosta┼éo zakupione przez nasz sklep koszt zaprogramowania jest bezp┼éatny.

Urz─ůdzenia VoIP w naszej ofercie.

Image Bramka/Router VoIP 8level

 Bramka  daje mo┼╝liwo┼Ť─ç korzystania z us┼éug operatorów VoIP poprzez po┼é─ůczenie DSL lub kablowe. Posiada ono gniazdo telefoniczne umo┼╝liwiaj─ůce wykorzystanie normalnego telefonu do prowadzenia rozmów . Dzi─Öki u┼╝yciu takiej formy po┼é─ůczenia mo┼╝na znacz─ůco obni┼╝y─ç koszty korzystania z us┼éug telefonicznych i faxowych. Dodatkowym plusem jest mo┼╝liwo┼Ť─ç wspó┼édzielenia po┼é─ůczenia internetowego bez potrzeby stosowania dodatkowego routera - t─ů funkcjonalno┼Ť─ç mo┼╝na wy┼é─ůczy─ç i uzyska─ç dzi─Öki temu dwa porty LAN.

G┼éówne cechy
Posiada jeden lub dwa porty telefoniczne
Posiada jeden port LAN oraz jeden port WAN (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů prze┼é─ůczenia na 2xLAN)
Wspiera kodeki G.711a/u, G.723, G.726, G.729A i G.729B
Wspiera 3 konta SIP – mog─ů by─ç u┼╝ytkowane w tym samym czasie
Porty sieciowe mog─ů pracowa─ç w trybie prze┼é─ůcznika lub routera

Instrukcja Obsługi PL

Zakup bramki VOIP na w┼éasno┼Ť─ç
136,10 zł

 NOWO┼Ü─ć Pakiety VoIP - sprawd┼║ ile mo┼╝esz zyska─ç !

InfoTELE 110 - abonament 10 zł - 110 bezpłatnych minut w abonamencie*

InfoTELE 240 - abonament 20 zł - 240 bezpłatnych minut w abonamencie*

InfoTELE 480 - abonament 40 zł - 480 bezpłatnych minut w abonamencie*

       Umowa zawierana jest na okres minimum 12 miesi─Öcy. Aktywacja pakietu : 49 z┼é brutto

Przydzielany jest jeden numer z kro┼Ťnie┼äskiej strefy numeracyjnej. Naliczanie 1-sekundowe !

Op┼éata miesi─Öczna : od 10 z┼é do 40 z┼é  Wszystkie ceny brutto.

* - dla po┼é─ůcze┼ä na numery stacjonarne dowolnego operatora  w Polsce

Korzy┼Ťci wynikaj─ůce z wykorzystania us┼éugi Voice over IP ( VoIP ) w sieci InfoStrefa

  • atrakcyjne ceny po┼é─ůcze┼ä lokalnych, komórkowych, mi─Ödzymiastowych oraz mi─Ödzynarodowych
  • wysoka jako┼Ť─ç g┼éosu dzi─Öki zastosowaniu profesjonalnych kodeków
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç kontrolowania czasu i kosztów po┼é─ůcze┼ä za pomoc─ů modu┼éu billing on-line dost─Öpnego w Elektronicznym Biurze Obs┼éugi Klienta
  • minimum formalno┼Ťci
  • ┼éatwo┼Ť─ç u┼╝ytkowania dzi─Öki tradycyjnemu podej┼Ťciu do us┼éugi
  • bezpiecze┼ästwo - mo┼╝liwo┼Ť─ç wybrania blokowanych po┼é─ůcze┼ä z danego numeru telefonu (blokada po┼é─ůcze┼ä mi─Ödzynarodowych, 0-700, itp)
  • us┼éugi dodatkowe:
    • voice2email
    • prezentacja numeru CLIP
    • prezentacja / zastrze┼╝enie numeru CLIR
    • transfer po┼é─ůcze┼ä
    • blokada kierunków
    • przekierowania

Cennik po┼é─ůcze┼ä realizowanych w sieci InfoStrefa