Telefon stacjonarny - InfoTELE
UsÅ‚ugi telefonii InfoTELE :Voice over IP dostÄ™pne od 1 wrzesieÅ„ 2008. Nasza sieć dostrzegÅ‚a możliwoÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z wykorzystania usÅ‚ugi VoIP już w 2005 roku i od tej pory konsekwentnie wdraża kolejne zastosowania. Obecnie oferować bÄ™dziemy miÄ™dzy innymi takie funkcje jak wirtualna poczta gÅ‚osowa, wirtualny fax, czy wirtualna centrala telefoniczna. Integracja usÅ‚ug telefonicznych z sieciami komputerowymi daje firmom i instytucjom nowe możliwoÅ›ci, o wiele wiÄ™ksze niż telefonia tradycyjna. Za poÅ›rednictwem naszego systemu mogÄ… PaÅ„stwo zorganizować nowoczesne biuro posiadajÄ…c wyłącznie komputer bÄ…dź telefon IP. Dla firm oferujemy rozwiÄ…zania telefonii internetowej w oparciu o bramki VoIP. PozwalajÄ… one na odbieranie i nawiÄ…zywanie połączeÅ„ telefonicznych przy wykorzystaniu dotychczasowych telefonów firmy. Aby otrzymać szczegóÅ‚owe informacje o usÅ‚ugach, lub spotkać siÄ™ z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z dziaÅ‚em obsÅ‚ugi klienta pod numerem telefonu (013) 4408000. Na co trzeba zwrócić uwagÄ™ ? Klienci InfoStrefy otrzymujÄ… i numer telefonu z kroÅ›nieÅ„skiej strefy (013 XXX XX XX), co umożliwia zarówno wykonywanie jak i odbieranie połączeÅ„ do/z wszystkich sieci. Osoba dzwoniÄ…ca na nasze numery np. abonent TP taryfikowana jest analogicznie jak w przypadku realizowania połączenia na sanocki numer w sieci TP. InfoStrefa wspiera kodek G711a, który zapewnia bardzo dobrÄ… jakość rozmów. W Sieci InfoStrefa klienci korzystajÄ…cy z tej technologii otrzymujÄ… adres z dedykowanej puli dla urzÄ…dzeÅ„ VoIP-owych, dla której realizowana jest usÅ‚uga QoS (ang. Quality of Service), zapewniajÄ…ca bezproblemowe korzystanie z VoIP. W jaki sposób można skorzystać z usÅ‚ugi InfoTELE w sieci InfoStrefa Aby skorzystać z usÅ‚ugi telefonii internetowej abonent może zakupić urzÄ…dzenie sÅ‚użące do komunikacji w technologii VoIP lub korzystać z oprogramowania obsÅ‚ugujÄ…cego tÄ… technologiÄ™. W przypadku gdyby abonent posiadaÅ‚ wÅ‚asne urzÄ…dzenie VoIP, koszt jego zaprogramowania wynosi 50 zÅ‚ brutto , jeÅ›li urzÄ…dzenie zostaÅ‚o zakupione przez nasz sklep koszt zaprogramowania jest bezpÅ‚atny. UrzÄ…dzenia VoIP w naszej ofercie. Bramka/Router VoIP 8level
Bramka daje możliwość korzystania z usÅ‚ug operatorów VoIP poprzez połączenie DSL lub kablowe. Posiada ono gniazdo telefoniczne umożliwiajÄ…ce wykorzystanie normalnego telefonu do prowadzenia rozmów . DziÄ™ki użyciu takiej formy połączenia można znaczÄ…co obniżyć koszty korzystania z usÅ‚ug telefonicznych i faxowych. Dodatkowym plusem jest możliwość wspóÅ‚dzielenia połączenia internetowego bez potrzeby stosowania dodatkowego routera - tÄ… funkcjonalność można wyłączyć i uzyskać dziÄ™ki temu dwa porty LAN. GÅ‚ówne cechy Posiada jeden lub dwa porty telefoniczne Posiada jeden port LAN oraz jeden port WAN (z możliwoÅ›ciÄ… przełączenia na 2xLAN) Wspiera kodeki G.711a/u, G.723, G.726, G.729A i G.729B Wspiera 3 konta SIP – mogÄ… być użytkowane w tym samym czasie Porty sieciowe mogÄ… pracować w trybie przełącznika lub routera
Instrukcja Obsługi PL Zakup bramki VOIP na własność | 136,10 zł |
NOWOŚĆ Pakiety VoIP - sprawdź ile możesz zyskać !InfoTELE 110 - abonament 10 zł - 110 bezpłatnych minut w abonamencie*InfoTELE 240 - abonament 20 zł - 240 bezpłatnych minut w abonamencie* InfoTELE 480 - abonament 40 zł - 480 bezpłatnych minut w abonamencie* Umowa zawierana jest na okres minimum 12 miesięcy. Aktywacja pakietu : 49 zł brutto
Przydzielany jest jeden numer z krośnieńskiej strefy numeracyjnej. Naliczanie 1-sekundowe ! Opłata miesięczna : od 10 zł do 40 zł Wszystkie ceny brutto. * - dla połączeń na numery stacjonarne dowolnego operatora w Polsce
Korzyści wynikające z wykorzystania usługi Voice over IP ( VoIP ) w sieci InfoStrefa
- atrakcyjne ceny połączeÅ„ lokalnych, komórkowych, miÄ™dzymiastowych oraz miÄ™dzynarodowych
- wysoka jakość gÅ‚osu dziÄ™ki zastosowaniu profesjonalnych kodeków
- możliwość kontrolowania czasu i kosztów połączeÅ„ za pomocÄ… moduÅ‚u billing on-line dostÄ™pnego w Elektronicznym Biurze ObsÅ‚ugi Klienta
- minimum formalności
- łatwość użytkowania dzięki tradycyjnemu podejściu do usługi
- bezpieczeństwo - możliwość wybrania blokowanych połączeń z danego numeru telefonu (blokada połączeń międzynarodowych, 0-700, itp)
- usługi dodatkowe:
- voice2email
- prezentacja numeru CLIP
- prezentacja / zastrzeżenie numeru CLIR
- transfer połączeń
- blokada kierunków
- przekierowania
Cennik połączeń realizowanych w sieci InfoStrefa
|