shadow_left
Logo
| Facebook | Google | Onet | Wp | o2 | Interia | Gazeta | TVN24 | eSanok | iSanok | Sanok112 | Nowiny |
Shadow_R
   
InfoTELE PDF Drukuj E-mail

Image Telefon stacjonarny - InfoTELE

UsÅ‚ugi telefonii InfoTELE :Voice over IP  dostÄ™pne od 1 wrzesieÅ„ 2008.

Nasza sieć dostrzegła możliwości płynące z wykorzystania usługi VoIP już w 2005 roku i od tej pory konsekwentnie wdraża kolejne zastosowania. Obecnie oferować będziemy między innymi takie funkcje jak wirtualna poczta głosowa, wirtualny fax, czy wirtualna centrala telefoniczna. Integracja usług telefonicznych z sieciami komputerowymi daje firmom i instytucjom nowe możliwości, o wiele większe niż telefonia tradycyjna. Za pośrednictwem naszego systemu mogą Państwo zorganizować nowoczesne biuro posiadając wyłącznie komputer bądź telefon IP.

Dla firm oferujemy rozwiÄ…zania telefonii internetowej w oparciu o bramki VoIP. PozwalajÄ… one na odbieranie i nawiÄ…zywanie poÅ‚Ä…czeÅ„ telefonicznych przy wykorzystaniu dotychczasowych telefonów firmy.

Aby otrzymać szczegóÅ‚owe informacje o usÅ‚ugach, lub spotkać siÄ™ z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z dziaÅ‚em obsÅ‚ugi klienta pod numerem telefonu (013) 4408000.

Na co trzeba zwrócić uwagÄ™ ?

Klienci InfoStrefy otrzymujÄ… i numer telefonu z kroÅ›nieÅ„skiej strefy (013 XXX XX XX), co umożliwia zarówno wykonywanie jak i odbieranie poÅ‚Ä…czeÅ„ do/z wszystkich sieci. Osoba dzwoniÄ…ca na nasze numery np. abonent TP taryfikowana jest analogicznie jak w przypadku realizowania poÅ‚Ä…czenia na sanocki numer w sieci TP. InfoStrefa wspiera kodek G711a, który zapewnia bardzo dobrÄ… jakość rozmów. W Sieci InfoStrefa klienci korzystajÄ…cy z tej technologii otrzymujÄ… adres z dedykowanej puli dla urzÄ…dzeÅ„ VoIP-owych, dla której realizowana jest usÅ‚uga QoS (ang. Quality of Service), zapewniajÄ…ca bezproblemowe korzystanie z VoIP.

W jaki sposób można skorzystać z usÅ‚ugi InfoTELE w sieci InfoStrefa

Aby skorzystać z usługi telefonii internetowej abonent może zakupić urządzenie służące do komunikacji w technologii VoIP lub korzystać z oprogramowania obsługującego tą technologię. W przypadku gdyby abonent posiadał własne urządzenie VoIP, koszt jego zaprogramowania wynosi 50 zł brutto , jeśli urządzenie zostało zakupione przez nasz sklep koszt zaprogramowania jest bezpłatny.

UrzÄ…dzenia VoIP w naszej ofercie.

Image Bramka/Router VoIP 8level

 Bramka  daje możliwość korzystania z usÅ‚ug operatorów VoIP poprzez poÅ‚Ä…czenie DSL lub kablowe. Posiada ono gniazdo telefoniczne umożliwiajÄ…ce wykorzystanie normalnego telefonu do prowadzenia rozmów . DziÄ™ki użyciu takiej formy poÅ‚Ä…czenia można znaczÄ…co obniżyć koszty korzystania z usÅ‚ug telefonicznych i faxowych. Dodatkowym plusem jest możliwość wspóÅ‚dzielenia poÅ‚Ä…czenia internetowego bez potrzeby stosowania dodatkowego routera - tÄ… funkcjonalność można wyÅ‚Ä…czyć i uzyskać dziÄ™ki temu dwa porty LAN.

GÅ‚ówne cechy
Posiada jeden lub dwa porty telefoniczne
Posiada jeden port LAN oraz jeden port WAN (z możliwością przełączenia na 2xLAN)
Wspiera kodeki G.711a/u, G.723, G.726, G.729A i G.729B
Wspiera 3 konta SIP – mogÄ… być użytkowane w tym samym czasie
Porty sieciowe mogą pracować w trybie przełącznika lub routera

Instrukcja Obsługi PL

Zakup bramki VOIP na własność
136,10 zł

 NOWOŚĆ Pakiety VoIP - sprawdź ile możesz zyskać !

InfoTELE 110 - abonament 10 zł - 110 bezpłatnych minut w abonamencie*

InfoTELE 240 - abonament 20 zł - 240 bezpłatnych minut w abonamencie*

InfoTELE 480 - abonament 40 zł - 480 bezpłatnych minut w abonamencie*

       Umowa zawierana jest na okres minimum 12 miesiÄ™cy. Aktywacja pakietu : 49 zÅ‚ brutto

Przydzielany jest jeden numer z krośnieńskiej strefy numeracyjnej. Naliczanie 1-sekundowe !

OpÅ‚ata miesiÄ™czna : od 10 zÅ‚ do 40 zÅ‚  Wszystkie ceny brutto.

* - dla poÅ‚Ä…czeÅ„ na numery stacjonarne dowolnego operatora  w Polsce

Korzyści wynikające z wykorzystania usługi Voice over IP ( VoIP ) w sieci InfoStrefa

  • atrakcyjne ceny poÅ‚Ä…czeÅ„ lokalnych, komórkowych, miÄ™dzymiastowych oraz miÄ™dzynarodowych
  • wysoka jakość gÅ‚osu dziÄ™ki zastosowaniu profesjonalnych kodeków
  • możliwość kontrolowania czasu i kosztów poÅ‚Ä…czeÅ„ za pomocÄ… moduÅ‚u billing on-line dostÄ™pnego w Elektronicznym Biurze ObsÅ‚ugi Klienta
  • minimum formalnoÅ›ci
  • Å‚atwość użytkowania dziÄ™ki tradycyjnemu podejÅ›ciu do usÅ‚ugi
  • bezpieczeÅ„stwo - możliwość wybrania blokowanych poÅ‚Ä…czeÅ„ z danego numeru telefonu (blokada poÅ‚Ä…czeÅ„ miÄ™dzynarodowych, 0-700, itp)
  • usÅ‚ugi dodatkowe:
    • voice2email
    • prezentacja numeru CLIP
    • prezentacja / zastrzeżenie numeru CLIR
    • transfer poÅ‚Ä…czeÅ„
    • blokada kierunków
    • przekierowania

Cennik połączeń realizowanych w sieci InfoStrefa